Medewerkers

Astrid Hoppe

 

Functie:
Klinisch psycholoog (BIG nr 49049879625) / Psychotherapeut (BIG nr 69049879616) / Kinder- en jeugdpsycholoog Specialist NIP / EMDR Europe Practitioner VEN / Hypnotherapeut.

Werkdag: woensdag

Overige werkzaamheden:
Klinisch psycholoog bij Universitair Medisch Centrum Utrecht, afdeling Psychiatrie te Utrecht.
Mede-auteur van het behandelprotocol Minder Boos en Opstandig.

Nicolle van de Wiel

 

Functie:
Klinisch psycholoog (BIG nr 59065420325) / Psychotherapeut (BIG nr 79065420316) / Infant Mental Health (IMH) Specialist / Kinder- en jeugdpsycholoog NIP/ Gepromoveerd.

Werkdag: dinsdag

Overige werkzaamheden:
Klinisch psycholoog / IMH specialist bij OOG Psychologen te Eindhoven.
Eigenaar Bur0(supervisor, docentschap RINO Groep Utrecht, KING nascholing).
Mede-auteur van het behandelprotocol Minder Boos en Opstandig.

Anja Eijsackers

 

Functie:
GZ-psycholoog (BIG nr 49063139025) / EMDR therapeut.

Werkdag: maandag

Overige werkzaamheden:
GZ-psycholoog bij Daan Theeuwes Centrum te Woerden.
Docent bij Axon-leertrajecten.

Laurien Engelsma

 

Functie:
Psychiater / kinder- en jeugdpsychiater (BIG nr  49910515301).
Aandachtsgebied: psychoanalytische psychotherapie Volwassenen (tevens bezig met verdiepende opleiding).

Werkdag: maandag/donderdag
(zie ook www.praktijkengelsma.nl)

Overige werkzaamheden:
Kinder- en jeugdpsychiater bij Karakter (GGZ instelling voor kinderen en jongeren in regio's Gelderland en Overijssel).

Samenwerking

Binnen onze praktijk nemen wij, indien nodig, waar voor elkaar. Maandelijks hebben we binnen onze praktijk teamoverleg in het kader van indicatiestelling en behandeling.


Klachten en of suggesties

Wij proberen u zo goed mogelijk van dienst te zien. Suggesties ten aanzien van de organisatie of onze werkwijze worden door ons erg op prijs gesteld. Op deze manier kunnen wij nadenken over aanpassingen en verbeteringen van de hulpverlening binnen onze praktijk.

Mocht u ontevreden zijn, dan wordt u verzocht daarover contact op te nemen met uw behandelaar. Vaak gaat het om misverstanden die in een gesprek opgelost kunnen worden. Mocht dit gesprek niet voldoende zijn dan kunt u er voor kiezen uw klacht door een externe instantie te laten behandelen. Meer informatie vindt u hierover op de website van het NIP.

Het NIP en de NVVP zijn onze beroepsverenigingen.